בן גביר עלה להר הבית: "לא חושש מאיומי החמאס"

    איתי גדסי 1 Comment on בן גביר עלה להר הבית: "לא חושש מאיומי החמאס"

    ‏בן גביר בהר הבית: "המסר שלי כאן זה שאסור להיכנע לחמאס. מה שהולך להיות פה בהר הבית ברמאדן זה הוספת שוטרי וואקף וצמצום העלייה של יהודים, אני קורא לממשלת ישראל לא לעשות את זה"

    צילום: מטה ארגוני המקדש
    9:30
    01.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on בלינקן להרצוג: "הסיבה היחידה שאין עסקה היא בגלל חמאס"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: מנהלת הר הבית

    ברקע גל הטרור והאיומים מצד ארגוני הטרור: ח"כ איתמר בן גביר עלה הבוקר (חמישי) להר הבית תחת אבטחה גדולה של שוטרי יס"מ. קודם לכן תיאם בן גביר את ביקורו עם קצין הכנסת, ולאחר דיונים ממושכים אישרה המשטרה את ביקורו בהר. בן גביר נכנס בליווי כוחות מתוגברים במהלך כל זמן ביקורו בתוך הר הבית ולמרות החשש מפני הסלמה, לא נרשם אירוע חריג.

    בסיורו בהר, אמר הבוקר בן גביר: "לאורך כל הלילה דובר חמאס ואנשי חמאס איימו עליי שאני על הכוונת כדי שלא אעלה להר הבית, אני לא מבין למה לא מחסלים את דובר החמאס בסיכול ממוקד, הוא מחבל כמו יתר המחבלים ועם מחבלים לא מדברים בכניעה וחולשה כמו תוספת באנשי וואקף מחבלים וצמצום הגעת יהודים להר, צריך להפסיק זאת כי כניעה וחולשה מזמינים טרור".

    ח"כ בן גביר הוסיף: "עליתי הבוקר להר הבית להתפלל ולהעביר מסר: אסור לנו להתקפל ולהכנע בפני איומי המחבלים שרוצים לרצוח את כולנו. זו הארץ שלנו. הר הבית הוא המקום החשוב והקדוש ביותר לעם ישראל ולא נוותר עליו לעולם".

    דובר ארגון הטרור חמאס, פוזי ברהום, הזהיר הלילה שהאישור שנתנה משטרת ישראל לח"כ בן גביר לעלות להר הבית הוא "צעד פרובוקטיבי מסוכן". ברהום הזהיר את בן גביר לבל יתקרב למסגד אלאקצא והוסיף כי"הכיבוש הציוני' ישא בהשלכות של צעד פרובוקטיבי זה".

    גם ברשימה המשותפת הגיבו בחריפות: "שוב מוכח כי הבעיה העיקרית בירושלים היא המשטרה לא פחות מהפירומן המורשע בן גביר. ממשלת ישראל נושאת באחריות לכל הסלמה שתיווצר בשל הפרובוקציות של בן גביר הרוקד על הדם. הוא והמשטרה הציתו את העימותית במאי האחרון וכנראה הם התמכרו לאש שתפגע בכולם".

    יוזכר כי על פי פסקי ההלכה של כל גדולי ישראל זצ"ל ויבדלו לחיים ארוכים בכל הדורות האחרונים, וכן החלטות חוזרות ונשנות של מועצת הרבנות הראשית לישראל – חל איסור מוחלט לעלות בימינו להר הבית.



    1 תגובות

    מיין תגובות